Partnerzy
Eurobank

Eurobank zaistniał w 2003 roku dzięki oryginalności i łamaniu schematów w myśleniu o usługach bankowych. Debiutując jako specjalista od kredytów gotówkowych, dziś posiada pełną gamę produktów dla klienta indywidualnego i w 2012 roku znalazł się w gronie najsilniejszych marek w Polsce.

Wartość eurobanku budujemy na połączeniu dynamiki działania typowej dla rynku consumer finance z coraz większą paletą usług finansowych charakterystycznych dla bankowości detalicznej. Chcemy być bankiem nastawionym na długotrwałe relacje z klientem: nieskomplikowanym, przyjaznym i skutecznym.

Koncentrując się na potrzebach klienta oferujemy: kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, gamę atrakcyjnych lokat oraz pakiety kont osobistych, produkty oszczędnościowe i usługi e-bankowości.

Generali

Grupa Generali jest jedną z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych w Europie. Na świecie swoje siedziby posiada już w 60 krajach. Od ponad 180 lat jest synonimem bezpieczeństwa i niezawodności dla milionów ludzi szukających pewnych sposobów zabezpieczania swojej przyszłości.

W Polsce Grupa Generali obecna jest od 1999 r. i zapewnia kompleksową ofertę ubezpieczeń dla klientów indywidualnych i podmiotów gospodarczych, m.in.: ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne, życiowe, uczestnictwo w Otwartym Funduszu Emerytalnym oraz Indywidualne Konta Emerytalne. Generali jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, w tym m.in.: przyznawanych przez najbardziej prestiżowe tytuły prasowe jak „Rzeczpospolita” czy „Gazeta Wyborcza”.

W styczniu 2013 r. Grupa Generali Polska zaprezentowała nową strategię biznesową na lata 2013-2017. W ciągu 5 lat Generali chce być jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm ubezpieczeniowych, nastawiając się na generowanie wartości biznesowej i wzrost. Nowa strategia Generali zakłada istotne polepszenie wszystkich kluczowych parametrów funkcjonowania firmy na polskim rynku, począwszy od zwiększenia sprzedaży, przez zidentyfikowanie szans rynkowych wynikających z nowych technologii i nowych warunków ekonomicznych, aż po zwiększenie rentowności i udziałów w rynku.

Patroni medialni
TINKTANK

THINKTANK jest platformą dialogu i wymiany doświadczeń o najlepszych praktykach zarządzania, przywództwa, strategii i komunikacji dla liderów biznesu i administracji publicznej.

Projekt powstał w 2009 r. jako wydawnictwo, instytucja ekspercka i platforma dialogu między liderami w biznesie i administracji publicznej. Z czasem ewoluował w kierunku nowoczesnego ośrodka analitycznego, który skupia wokół siebie ekspertów z różnych dziedzin. THINKTANK to miejsce, gdzie rodzą się rekomendacje sprzyjające rozwiązywaniu ważnych problemów społecznych, gospodarczych, politycznych czy zarządczych.

CR Navigator

CR Navigator jest projektem promowania wiedzy o biznesie społecznie odpowiedzialnym, którego najważniejszym elementem jest kwartalnik poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu.

Jego wydawcą jest firma GoodBrand & Company, specjalizująca się we wdrażaniu do firm w całej Europie strategii zrównoważonego biznesu

Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą organizacja pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób.

Forum to organizacja typu think-and-do-tank, będąca rzecznikiem prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny, czyli biorący pod uwagę wpływ przedsiębiorstwa na środowisko i społeczeństwo. Wyznaczamy trendy i kierunki odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju w Polsce.

Misją Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu jako standardu obowiązującego w Polsce w celu zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw, zadowolenia społecznego i poprawy stanu środowiska.

PRoto.pl

PRoto.pl to portal w całości poświęcony branży PR. Można w nim znaleźć najświeższe informacje o trendach rynkowych związanych z komunikacją w Polsce i na świecie, opinie ekspertów, analizy, raporty, a także oferty pracy dla PR-owców. Każdego dnia wysyłamy newsletter do blisko 20 tysięcy subskrybentów.

Dialog PR Cykl specjalistycznych paneli dyskusyjnych, na które redakcja PRoto.pl zaprasza wybitnych znawców omawianych tematów. Spotkania służą edukacji oraz integracji branży public relations. Wśród najgorętszych tematów ostatnio przeprowadzonych konferencji znalazł się PR produktów trudnych, komunikacja kryzysowa czy spotkanie z byłymi rzecznikami rządu.

PRotony Konkurs przeznaczony dla osób, zawodowo zajmujących się komunikacją. Do tej pory ponad 200 osobowe jury nagrodziło w nim ponad 40 osób. W 2012, w którym Protony zorganizowaliśmy po raz szósty, do konkursu zgłoszono ponad 160 kandydatur. Tegoroczną nowością jest m.in. kategoria „Debiut w PR”.

Akademia PRoto To szkolenia przeznaczone zarówno dla zaawansowanych PR-owców, oczekujących wysoce specjalistycznej wiedzy, jak i dla adeptów PR-u. Naszymi trenerami są praktycy, którzy dzielą się podczas warsztatów swoim doświadczeniem i unikalnym know-how. Oprócz szkoleń otwartych i zamkniętych możliwe są szkolenia przez internet, bez wychodzenia z domu, zakończone certyfikatem, poświadczającym poziom zdobytej i przyswojonej wiedzy.

Stowarzyszenie Prasy Firmowej

SPF to stowarzyszenie, którego celem jest edukacja i upowszechnianie wysokich standardów w działalności wydawniczej oraz marketingowej. Popularyzuje wykorzystanie nowoczesnych narzędzi biznesowych, jakimi są custom publishing oraz content marketing.

Zrzesza przedstawicieli wydawców prasy firmowej, mediów, agencji reklamowych i marketingowych. Dzięki organizowanym spotkaniom i szkoleniom umożliwia wymianę doświadczeń, dzielenie się wiedzą oraz podnoszenie jakości działań firm. SPF należy do międzynarodowego stowarzyszenia ICMF, dzięki czemu na bieżąco otrzymuje informacje o najnowszych branżowych trendach oraz ma możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia zagranicznych partnerów.

SPF jest także organizatorem prestiżowych konkursów branżowych. Szpalty Roku przyznawane są najlepszym i najbardziej wartościowym (zarówno pod kątem merytorycznym, jak i estetycznym) magazynom firmowym. Konkurs Pióra Roku wyróżnia natomiast najlepszych dziennikarzy tworzących teksty branżowe.

Co roku Stowarzyszenie organizuje także konferencję Power of Content Marketing poświęconą zagadnieniom komunikacji firmowej oraz tworzeniu markowych treści, podczas której eksperci dzielą się swoją wiedzą i opowiadają o najciekawszych case studies.

copyright (c) Fundacja Będę Kim Zechcę